E-MTB SERVIS JE VIAC NEŽ ŠTANDARDNÝ SERVIS A OBCHOD S BICYKLAMI. 

Prešlo už deväť rokov ako som začal pracovať v roku 2011 v cyklistickom priemysle. Za ten čas som moje skúsenosti a znalosti obohatil o veľa reálnych, skutočných problémov a požiadaviek, ktoré moji zákazníci mali. Postupne som zistil, že všetky problémy majú svoje riešenia, rovnako aj všetky požiadavky zákazníka môžu byť splnené.

Často krát stačí len chcieť a hlavne mať záujem pomôcť a poradiť. Každý zákazník a vlastne aj ja sám som na vlastnej koži spoznal neochotu na strane predajcu, alebo mechanika. Nedokážem pochopiť častú odpoveď, ktorú si zákazník vypočuje : "Choďte tam, kde ste si to kúpil, nech vám to tam opravia". Smejem sa vždy na tejto odpovedi, ako keby bol hriech prísť si po pomoc do najbližšieho servisu, a neodpustiteľný čin kúpiť si bicykel v zahraničí. Majitelia bicyklov CANYON asi vedia o čom hovorím. :)

Predstava mať vlastný obchod a servis bola v hlave dávno, ale ten správny čas prišiel teraz v roku 2020. Samozrejme s postupom času má človek aj viac skúseností ale hlavný dôvod je nájdenie konkrétneho zamerania kam sa chcem ja spolu s kolegami uberať. Určite je to cesta elektrických bicyklov. Som vyštudovaný elektrotechnik a cyklistika je môj koníček, preto viem určite povedať, "toto je to čo ma v živote baví". Mal som to šťastie zúčastniť sa školení a pri práci mi rukami prešlo veľa motorov Bosch, Shimano, Yamaha ale aj Bafang a Brose a tak nabrať reálne skúsenosti. Je skvelý pocit vedieť pomôcť a poradiť zákazníkovi a vypočuť si od neho ako mu elektro bicykel zmenil život, ako ho znovu dostal do prírody alebo ako znovu začal športovať a rehabilitovať svoje zdravie. 

Samozrejme pozitív by sa dalo napísať omnoho viac, avšak málo ktorý predajca Vám povie negatíva, asi nikto neupozorní na nedostatky konkrétneho modelu bicykla alebo montovaného motora. Veď aj prečo by to robil, každý chce predať. Veď nejakú chybu alebo nedostatok si zákazník možno nevšimne alebo sa to neprejaví v dobe záruky. A tak všetci len kontrolujú dátum, nech už prejdu kritické dva roky a potom ich to až tak netrápi.
Veci sa dajú riešiť aj na začiatku, keď je tu stále možnosť povedať pozitívne A a upozorniť na negatívne B, s tým, že všetko má svoje riešenie. Na základe vlastných skúseností z predaja a servisu sa nebojím zákazníkovi na rovinu povedať o probléme, keďže mu viem poskytnúť aj riešenie.  

Som rád, a je mojím základným cieľom, keď je zákazník spokojný, svoje skúsenosti vďačne odovzdám každému kto má záujem a verím, že po našom stretnutí budete spokojní aj VY.

Motto na záver: "Rád veci opravujem, nie vymieňam".